Tuesday 19 February 2019

SELEPAS 3 TAHUN

Dah nak tiga tahun aku balik dari Australia.

Rindu?

Tipulah kalau aku cakap tak rindu. Kalau korang tanya apa yang aku rindu?

Aku rindu sebab tak jem, balik keje still ada masa nak lepak2 pergi beli barang, weekend nak kelaur pun tak rasa stress sangat. Beli barang makan pun murah, nak shopping lagilah! Tunggu time sale winter tak pun summer memang lagi la best.

Sekarang balik kerja memang tak lah aku nak keluar pergi beli barang. Buang masa sangkut dalam jem lepas tu sampai rumah je dah letih buat apa pun tak larat kot. Bukan merungut. Aku habaq apa yang aku rasa. Halahh tak payah la marah. hahhaa

Mesti ada yang cakap. Eh move on lay beg! Dah lama kot balik Malaysia. =,=

Aku rasa banyak benda aku nak update cuma tak ada masa nak update sebab malas lepas tu banyak benda yang dah lupa. ahhahaa

Kalau ada masa lagi nanti aku update eh.

Kak bedah




No comments:

Post a Comment